Rispondi a: The Divine Cosmos

Home Forum L’AGORA The Divine Cosmos Rispondi a: The Divine Cosmos

Richard
Richard
Amministratore del forum

SUGGESTIONI COLLETTIVE E INCONTRI RAVVICINATI
Dal business 2012 all’incontro con l’ET in occasione delle olimpiadi
http://www.lindro.it/Suggestioni-collettive-e-incontri,10102#.UEDyRcFy4sJ

chiaramente non mi trovo d'accordo
la storia dell'annuncio presunto di Wilcock mi è molto stranamente sfuggita…

update
qua ne discutono e sembra sia stata una bufala messa in piedi ai danni di Wilcock da quanto discutono qui
http://nesaranews.blogspot.it/2012/08/david-wilcock-gives-account-of-his-trip.html

ecco la spiegazione di Wilcock

UPDATE AUGUST 18TH: MAJOR DISINFORMATION / HOAX

The discussion-forum website Godlike Productions has featured writings from an impostor, posing as me.

Many were fooled by this campaign. I have now had it forwarded to me by about seven or eight different people through email chain letters.

Let me be absolutely clear: there are no “member excusive” writings here or anywhere else. Any and all things I write, with the sole exception of the Source Field book, are posted freely online.

Furthermore, I do not post writings anywhere else but on this site.

I did not go to the London Olympics. No “First Contact” occurred. The whole thing is a hoax.

It has been a while since I last posted, but that has mostly been due to the fact that I am working on several other mission-critical initiatives — while suffering through a blistering heat wave that made it very difficult to work.

I needed to buy an in-room AC unit and run it in addition to the central AC in order to make it barely livable in my office for the last three weeks.

Furthermore, I am in the process of putting together the next step of the LIBOR timeline — which is shaping up to be quite large. It also keeps transforming as time goes on — faster than I can keep up with.

The London Olympics rituals have been so blatant — and there is so much on that topic alone — that I am about to post an article just on that, before I can get the huge investigation piece finished.

This attack was a fairly sophisticated operation. In the aftermath these same forums lit up with allegedly real people saying they would “never come back” to this website because I obviously lied to them.

This is a very desperate and easily disproven campaign of disinformation. It most likely was intended to destroy my credibility at a critical moment — while we are on the brink of genuinely freeing our planet from the Cabal.

I hope to have the next piece up very soon. I have to work in the cracks now, as I am doing this at one of our Convergence events in Vancouver, British Columbia.
http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1066-great-revealing

Il forum Godlike Productions ha mostrato testi di un impostore che si è spacciato per me
Molti sono stati fregati, molti hanno inoltrato il testo alla mia mail
Chiarisco: non ci sono testi di “membro esclusivo” qui o altrove. Tutto quello che scrivo, a parte il libro Source Field, è postato online.
Inoltre scrivo solamente qui sul mio sito
Non sono andato alle Olimpiadi di Londra. Nessun “Primo Contatto”. E' tutto un falso.
E' passato tempo dal mio ultimo post, ma soprattutto per lavorare su iniziative critiche, durante il gran caldo che mi ha reso difficile il lavoro
Ho dovuto comprare un condizionatore aggiuntivo per vivere nell'ufficio. Inoltre sto mettendo assieme il prossimo pezzo sul libor che si allarga e si trasforma. Questi attacchi sono una operazione sofisticata e allo stesso tempo sugli stessi forum presunti veri lettori hanno detto che “non torneranno” perche ho mentito.
Questa è una disperata campagna di disinformazione, molto probabilmente per distruggere la mia credibilita in un momento critico, mentre cerchiamo di liberarci dalla Cabala.
Spero di scrivere presto il prossimo pezzo.