Rispondi a: Nassim Haramein: la ricerca della struttura del vuoto

Home Forum MISTERI Nassim Haramein: la ricerca della struttura del vuoto Rispondi a: Nassim Haramein: la ricerca della struttura del vuoto

Richard
Richard
Amministratore del forum

Attacchi stupidi su youtube, blog e siti contro Haramein dai “debunkers” disinformati

N.Haramein precisa su facebook

Last night an offensive comment was posted on my wall. Some of these comments are found on the internet and various blogs. I usually do not participate as most of the so-called debunkers use erroneous information and personal attacks to somehow justify their position. And all of this is not worth my time. However fo…r the ones that noticed the comment, I would like to set the record straight once and for all. The main impetus was that a serious scientific paper would not be published at the Institute of Noetic Sciences and if I was doing serious science, I would not be associated with such an institute. As typical to the so-called mainstream debunkers, we find that they are the ones that actually do very little research and love to jump to conclusions without appropriate data. My papers are published at the Noetic Press, which is a peer review journal with a peer review board that can be examined directly on the internet and which includes very prestigious scientists. http://www.mindspring.com/~noeticj/board.pdf It actually has nothing to do with the Institute of Noetic Sciences (IONS). Having said that, some of the research that is ongoing at IONS is quite valid and although it does not fit in the current status quo of the mainstream, I believe it has great potential for the furthering of science as a whole.

La scorsa notte sul mio muro (ndt direi di facebook?) è stato postato un commento offensivo. Alcuni di questi li trovate su internet e blog. Solitamente non partecipo visto che molti dei cosiddetti debunker usano informazioni errate e attacchi personali per giustificare la propria posizione. Tutto questo non merita tempo. Comunque per chi ha notato i commenti vorrei dire questo una volta per tutte. Il principale impeto è stato che una pubblicazione scientifica seria non apparirebbe sull'Istituto di Scienze Noetiche (ndt fondato da E.Mitchell) e seria scienza non si assocerebbe a tale istituto. come tipico cosiddetto debunker troviamo che sono quelli che fanno pochissima ricerca e amano saltare a conclusioni senza dati appropriati. I miei lavori sono pubblicati presso la Noetic Press un journal peer review con una commissione peer review che puo essere esaminata su internet e include prestigiosi scienziati . http://www.mindspring.com/~noeticj/board.pdf non ha nulla a che fare con l'Institute of Noetic Sciences IONS. Detto questo parte della ricerca su IONS è piuttosto valida anche se non rientra nello status quo ufficiale, credo abbia grande potenziale per l'avanzamento della scienza.