Rispondi a: Cosa pensate dell'esperienza di Antonio Urzi e Simona Sibilla?

Home Forum EXTRA TERRA Cosa pensate dell'esperienza di Antonio Urzi e Simona Sibilla? Rispondi a: Cosa pensate dell'esperienza di Antonio Urzi e Simona Sibilla?

Richard
Richard
Amministratore del forum

ho appena visto studio aperto
pare abbiano messo le mani avanti a causa di questa notizia
e' stato visto un bufalo prelevato in cielo da un uomo di 69 anni
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2708680/I-saw-UFO-beam-up-a-buffalo.html

“Grandfather Derek, 69, said: “I couldn't believe my eyes. I'm convinced it is the real thing.”

He told how he spotted the bizarre lights over a neighbouring farm as he looked out of his window while getting ready for bed at his house near Basingstoke, Hampshire.

Quick-thinking Derek grabbed his camcorder and began filming the incident above 2,500-acre Laverstoke Park Farm in Overton village at about 10.30pm.

It has one of the country's biggest herds of water buffalo and is close to a military base used by special forces.

Derek said: “I just looked out of the window before going to bed. I wasn't sure what I was seeing at the time.

..”I have a keen eye and I could see something glowing which looked dark red about half a mile away.

“I kept looking at it for about 20 minutes and then suddenly a bright white light appeared which was very powerful.

“At that point I picked up my video camera and filmed what I saw. I saw two white lights lifting up and I just kept filming. The lights were high in the sky. They couldn't have been anything on the ground.

“I did not realise at the time that something was dangling beneath but when I played it back the next day on a big screen I could see it there.

“I believe it's a UFO and this animal, which could be a bison or a horse, seems to be being beamed up.

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2708680/I-saw-UFO-beam-up-a-buffalo.html#ixzz0Vhf8d9KA
..

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2708680/I-saw-UFO-beam-up-a-buffalo.html#ixzz0VhdEl5C9

“Nonno Derek di 69 anni ha detto: Non potevo credere ai miei occhi. Sono convinto che fosse reale.”
Ha detto di aver visto strane luci su una fattoria vicina guardando dalla finestra nello Hampshire.
Derek ha preso la videocamera e ha filmato sopra 2500 acri di campo alle 10.30 di sera.”

“Ho osservato per 20 minuti ed è apparsa una luce bianca potente. Ho preso la camera e ho filmato. Ho visto due luci bianche alzarsi. Non ho capito subito poi il giorno dopo ho visto il video
Credo sia un ufo con un animale, un bisonte o un cavallo sollevato.”

quindi ci hanno fatto notare che è una bufala in quanto su internet ci sono i video in grafica fake e in quanto tempo fa era gia stata smascherata palesemente, a sentir loro, la bufala del cavallo prelevato in cielo
nella casistica di avvistamenti anche presenti in files declassificati esistono queste testimonianze in diversi paesi del mondo
questa fattoria era vicina ad una base militare