Rispondi a: Bulgaria: scienziati affermano “siamo in contatto con gli extraterrestri”

Home Forum EXTRA TERRA Bulgaria: scienziati affermano “siamo in contatto con gli extraterrestri” Rispondi a: Bulgaria: scienziati affermano “siamo in contatto con gli extraterrestri”

Richard
Richard
Amministratore del forum

Ho contattato Filipov e gli ho indicato il lavoro di Haramein visto che stanno cercando di decifrare i cropcircles
mi ha segnalato il loro sito http://www.ourplanet.cc/

SCIENTISTS

Bulgaria

– First phase questions –
1. Assoc. Prof. Dr. Lachezar Filipov, Deputy Director of the Space Research Institute at the Bulgarian Academy of Science (questions 6 and 11)
2. Prof. Dr. Maria Zlateva biothechnology and microbiology, President of Intereco- 21 Federation (question 7)
3. Prof. DSc Garo Mardirossian, Space Research Institute at the Bulgarian Academy of Science and lecturer at the New Bulgarian University in Sofia (question 5)
4. Prof. Vrubka Orbezova, Dr of Medicine and Pathobiochemestry (questions 8 and 9)
5. Prof. Veselina Ilieva Dr of biophysics (question 10)
6. Ass.Prof. Diana Gergova, archeologist at the Bulgarian Academy of Science (question 14)
7. Ass.Prof. Veselka Zafirova at the History Faculty at the Sofia University St K. Ohridsky (question 12)
8. Evgenia Kozhuharova, senior research fellow geologist at Institute of Geology at the Bulgarian Academy of Science (question 4)
9. Architect Maria Karazlateva, lecturer at the University of Architecture, Construction and Geodesics in Sofia (question 13)
10. Vesela Traikova, Dr. of history at the Institute of History at the Bulgarian Academy of Science (question 16)

– Second phase questions –
1. Mariana Vezneva, architect, associated member of the IAI
2. Albena Staneva, ecologist and lecturer at the Institute of Air Transport in Sofia
3. Rumiana Christova, gynecologist, Head of Birth Department
4. Ass.Prof. Dr. Kyril Paleshutskee, South-West University
5. Stanislav Semerdjiev, Prof. Head of Theater and Film University
6. Konstantin Zlatev, Dr Theosophy and Religion
7. Jordan Tassev, Assoc.Prof.

UK
Michael Glickman, crop circles researcher, former architect, UK (question 15)
http://www.ourplanet.cc/scientists/