Rispondi a: Cerchi nei campi di grano

Home Forum MISTERI Cerchi nei campi di grano Rispondi a: Cerchi nei campi di grano

Richard
Richard
Amministratore del forum

su Cropcircleconnector la paragonano alla scrittura Brahmi http://it.wikipedia.org/wiki/Brahmi :

http://www.cropcircleconnector.com/2009/southfield2/comments.html

I have that feeling – whatever awaits is not just a bad weather forecast – this time we are faced with some kind of shock reality which will be knocking on our doors very soon.
I hazard a guess that July the 7th will be the beginning of the count down to 2012

Revelation 11:3.4

I will give power to my two witnesses and they will prophesy for 1260 ( from July 7th 2009 its exactly 1260 days to December 21st 2012 )
The ying yang has arrived – have the two witnesses been chosen?

The ` Ark of the Covenant ` is about to be unveiled to the world.
worldnetdaily.com
Disclosure of other life form in the Universe is also imminent .

Has Quatzecoatel spoken ? I feel he has…………….!!!!

The next few weeks will be a time with a sharp edge —- watch and listen as the news will unveil many things which we will leave us with our mouths wide open….

————
Ho questa sensazione, non abbiamo a che fare solo con una previsione meteo pessimistica, questo tempo che si avvicina è qualcosa di sconvolgente che arriverà molto presto
Posso azzardare che si tratti del 7 Luglio 2009, l'inizio del conto alla rovescia per il 2012.

Rivelazione 11:3.4

Darò potere ai miei testimoni e profetizzeranno per 1260 (dal 7 Luglio 2009 mancano esattamente 1260 giorni al 21 Dicembre 2012)

Lo ying yang è arrivato, i due testimoni sono stati scelti?
L”Arca dell'Alleanza” verrà rivelata al mondo
Anche il disclosure sulla vita nell'Universo è imminente

Ha parlato Quatzecoatel? Io penso di sì!
Le prossime settimane saranno importanti, state in allerta

————

di seguito c'è un'altra ipotesi che riguarda l'evoluzione genetica

..The step of the replacement of the Homo sapiens by this Venusian human beings is certainly larger than the replacement of the Homo erectus by the Homo sapiens in the past!!!