HELP! … SWINE/ALIEN

Home Forum MISTERI HELP! … SWINE/ALIEN

Questo argomento contiene 50 risposte, ha 7 partecipanti, ed è stato aggiornato da  marì 8 anni, 7 mesi fa.

Stai vedendo 10 articoli - dal 1 a 10 (di 51 totali)
  • Autore
    Articoli

marì
    Bloccato

[color=#ff0000]… qualcuno lo conosce a sto tizio che lancia questi allarmi nel web?
    [/color]

THE EPIDEMIC AND FUTURE 11th JUNE 2009 PANDEMIC ABOUT TO HIT THE PLANET IS TOTALLY ALIEN AND THERES NO CURE FOR IT! LAB BOFFINS HAVE NO IDEA HOW THIS VIRUS MADE ITSELF OTHER THAN IT CAME FROM MEXICO WHICH AS YOU KNOW IS THE 'UFO' CAPITAL HOTSPOT! THEY HAVE BEEN TOLD TO BLAME PIGS AND SWANS LMFAO! OUR GOVERNMENTS KNOW WHERE ITS FROM BUT WONT SAY! WHAT A SURPRISE!!! THIS IS MANMADE AND BEING USED TO 'CULL' THE HUMAN POPULATION! WE ARE TOTALLY OVERCROWED AND THE WORLD GOVERNMENTS THROUGH THE NEW WORLD ORDER AND FEMA HAVE DEVISED THIS TO MAKE IT LOOK LIKE AN ACCIDENT! WATCH THIS VIRUS GRIP THE PLANET AND WATCH THE DEATHS! THIS IS NO JOKE OR FAKE! YOU HAVE BEEN WARNED!

28th April 2009 Exclusive 'swine' Virus is ALIEN *PLEASE CLICK LINK UNDER DESCRIPTION FOR PROOF*
    [link=hyperlink url][youtube=425,344]IuLvqdblXq0[/link]

[color=#ff0000]questo poi[/color]

THIS FLU IS ALIEN & MANMADE AND IS DESIGNED TO CULL US AS WE ARE OVER POPULATED! THIS IS 'REAL'!!! ALL CITIZENS OF EARTH,WAKE UP AND SMELL THE COFFEE! YOUR GOVERNMENT ARE PLANNING TO KILL YOU AND YOUR FAMILY AND INCINERATE YOUR BODYS ON A MASS SCALE! GET OUT OR HIDE! AFTERMATH OF THE STAGED ECONOMY DOWNFALL 2008 AND SHIT THAT WILL FOLLOW BIG TIME!!!!

***30TH APRIL 2009*** SWINE/ALIEN FLU IS A PANADEMIC AND HERES IS WHATS GOING TO HAPPEN TO 90% OF US
    [link=hyperlink url][youtube=425,344]_bOipzW88-g[/link]

http://www.youtube.com/user/DAVIDMICHEALROBINSON

:scare:

zret
    Partecipante

Il visibile è invisibile.

Anonimo

Io credo che far fuori (appositamente) il 90/% della popolazione mondiale arrechi un danno all'economia. Quindi non conviene a nessuno. ~:(

CANERO
    Partecipante

Io credo invece che meno persone sopravviveranno e + sarà facile ricostruire un nuovo ordine mondiale, questo è quello che hanno intenzione di fare….sempre se gli verrà permesso.

marì
    Bloccato

… abbiate pieta' per me, prego §(°

zret
    Partecipante

Sì, Canero, credo tu abbia ragione.

Anonimo

Meno siamo, meglio stiamo. hahaha

Anonimo

[quote1252007146=Aldebaran]
    Meno siamo, meglio stiamo. hahaha
    [/quote1252007146]

Cinico AG

Richard
    Richard
    Amministratore del forum

sti diffusori di panzanate terroristiche..

marì
    Bloccato

… spero proprio che siano delle panzanate :yesss:

Stai vedendo 10 articoli - dal 1 a 10 (di 51 totali)

Devi essere loggato per rispondere a questa discussione.